Friday, March 12, 2010

Why Is It Fun Being A Girl?

I'll tell you why...


You get to play dress up.




You get to go shopping with your friends.



You get to wear pretty dresses.

( though, I would stick a shirt under all of these :)



You get to wear jewelry.

Hello! Sleepovers!! :D



And don't forget tea parties.

Oh, and those adorable shoes!



"Now one of the Pharisees invited Jesus to have dinner with him, so he went to the Pharisee's house and reclined at the table. When a woman who had lived a sinful life in that town learned that Jesus was eating at the Pharisee's house, she brought an alabaster jar of perfume, and as she stood behind him at his feet weeping, she began to wet his feet with her tears. Then she wiped them with her hair, kissed them and poured perfume on them." ~Luke 7:36-38


{disclaimer: I do not own any of these pictures, they were all found online}

Caitlin gave me this idea! Go on over a read her post about why it's so much fun being a girl!


~Eldarwen Failariel~

22 Greetings from Elven Friends

♥♥Iona♥♥ said...

OH YEAH!!!!!!!!!!!!!!!
(also can I take the ANTI Jonas Brothers award? The only thing I actually like about them is that they are CHRISTIANS! :) Otherwise, I WOULD take the stairs)

Cassie said...

I loved this post and.... I LOVE being a girl!!! =D

So much fun!!!

Love in Christ,
Your friend,
Cassie <3

Celine said...

EXACTLY!

Jenna said...

It sure is a blessing to be a girl! :)

Milli said...

I love being a girl! Definitly, playing dress up:]

Alex said...

Wow, that sounds so incredibly fun.

samarah said...

I love being a girl!! I love shopping and adorable shoes ;)

Love in Christ,
Samarah

Eldarwen said...

~Iona~
Sure, I don't mind! You can take it! =D {hugs}

~Alex~
I could totally sense the sarcasm in that comment. LOL =D

Celine, Cassie, Jenna, Milli, Samarah, I know! It is just sooo much fun being a girl! =D

{hugs}
Love,
Eldarwen

Izori said...

I absolutely love being a girl! I don't think I've ever wished that I was a boy. Even though I've never gone shopping with a friend, and I've only had about 5 sleepovers in my life. But everything else I have done a million and two times! I even still do the dress-up. :)

faithngracegirl said...

AMEN GIRL! That's a great post.

Moe

Hayhay said...

You said it!

And it's funny, that verse was said at my church last week... :)

Ellie said...

Whee... Sleepovers, dress-up, tea parties.... :)

Charity said...

Oh yeah Eldarwen!! I TOTALLY am doing a post like that - sorry all my guy followers! LOL - that includes Alex, and yes I totally got that sarcasm. Man, you are missing out on soooo much... sad.
Love and blessings!
Chare
can i email you eldarwen?

Charity said...

P.s. - eldarwen - thanks for putting me in your blogging friends list! I'm glad we're friends!!
Blessings in Him,
Chare

Lindsay said...

Yep, it's so fun being a girl!! :D Oh, I got my scarf in the mail this afternoon, Eldarwen! Thank you sooo much... I LOVE it! And I enjoyed the note too. ;)

~ Hugs,
Lindsay

Lucie Manette said...

Loooove the shoes!!!

Haley said...

I totally agree with you! I'm so glad I'm a girl!! :)

~Haley

Eldarwen said...

~Lindsay~
I'm glad you enjoyed the scarf and note. And I'm glad it got there quickly! =D {hugs}

Izori, FnGg, Hayhay, Ellie, Charity, Lucie and Haley, I agree! Being a girl is just too much fun! =D

{hugs}
Love,
Eldarwen

♥Bleah♥Briann♥ said...

oooh I wanna do it.

Eldarwen said...

~Bleah~
Yes, go right ahead! =D {hugs}
I love you!
Love,
Eldarwen

[Laurea] said...

I TOTALLY agree with your reasons! Though I've actually never been to a tea party! Can you believe it? They seem so fun though. I think I'll plan one.

Peace forever,
[Laurea]

Lady Gwenea Zestia Binn said...

Woot woot! I rocks being a girl!!!!

hugs for Eldarwen!

Gwen